Monday 27 November 2017

Intradag Alternativ Trading Strategier


Det er ingen beste strategi. Markedene er dynamiske og endres ofte, så hva er den beste strategien for en, kan ikke være for en annen. Derfor er det viktig å forstå at det avhenger av. Suksessen i trading options strategier avhenger av: Om markedsutsiktene dine er riktige. Strike-prisene du velger å handle. Kompleksiteten til alternativstrategier som brukes. Risikoen du tar (Uansett om du selger langt OTM-alternativer eller kjøp ITM-opsjoner) Timing akkurat som alle andre instrumenter i trading. For forhandlere var det veldig vanskelig å få klare kalkulatorer til vi utviklet Options Strategies Calculator. Dette verktøyet hjelper deg faktisk å velge strategier basert på markedsutsiktene dine. Noe som pleide å ta lang tid kan nå gjøres på mindre enn 2 minutter. La meg vise deg hvordan du bruker den: Trinn 1 - Velg ditt markedsutsikt Du kan velge mellom Bearish, Bearish Neutral, med høy volatilitet, Bullish, Bullish Neutral med høy volatilitet, Neutral med høy volatilitet og Neutral uten volatilitet. Den dekker i utgangspunktet alle mulige markedsutsikter, slik at du kan få den riktige typen skreddersydde strategier. Trinn 2 - Velg antall ben 1 ben er i utgangspunktet en naken stilling. 2 ben er enkle posisjoner. There039s mye variasjon her. 3 ben er kompliserte og kan trenge en ny lesing for semi pros. 4 ben er jernfuglene, jernkondorer etc. De er mer for nøytrale strategier. Trinn 3 - Du kan adskille basert maksimal fortjeneste (LimitedUnlimited) Begrenset fortjeneste er ikke nødvendigvis dårlig. Det avhenger av hvordan du håndterer risiko. De har større premier og potensialet for profitt er faktisk høyere enn sikret handel. Mens ubegrenset fortjeneste er selvforklarende. De inneholder også risiko. det avhenger bare av hvilken streikpris man er villig til å kjøpe som gjør hele forskjellen. Trinn 4 - Maksimal tap (LimitedUnlimited) Du kan også segregere basert på tapstoleransen din. Trinn 5 - CreditDebit Til slutt kan du velge strategier basert på om du har en kreditt eller debet. Det store utvalget av alternativer tilgjengelig for handelsmenn å velge mellom, er utrolig nyttig. Når du har kommet til din valgte strategi, er resten enkel. Strategien forklares, og du kan angi dine foretrukne strykpriser og priser for å få resultater og betale av graf. På denne måten kan du handle selv de mest komplekse strategiene ved hjelp av verktøyet Alternativer Strategier. Bare for å gjenta, den beste strategien avhenger av forholdet, det er ikke universelt. Håper dette hjelper. Ok her er en enkel strategi, som jeg begynte med da jeg var på utkikk etter alternativer og trent i å selge premiumstrategier. korte setter og samtaler, kombinasjon korte strangler. Option strike selectionCalls: 90 sannsynlighet for suksess (10 ITM prob.) Og over store motstandsnivå Putt: 95 sannsynlighet for suksess (5 ITM prob.), Tilsvarer om lag 12 SPX drop Vanligvis selger flere salgs kontrakter enn samtale kontrakter rundt 2 standardavvik Bollinger-band som brukes til å forutse de ekstreme områdene AlternativsyklusvalgStart med 56 dager (8 uker) før utløpet for å få bredere profitt-sone og åpne med 50 stillinger. Kan også justere med opsjoner av samme syklus som startposisjon for gjennomsnittlige markedsforhold. Leggt inn) Selg samtaler når markedet stiger Selg setter når markedet faller Avslutningsvis avsluttes i en måned Resultatmål er rundt 15 stillinger Vil la ytterligere OTM-muligheter (1 ITM sannsynlighet) utløpe verdiløs Tilpasninger: Bruk ekstra kapital for å beholde fortjeneste og TOS-analysatorverktøyStartjusteringer når ITM-sannsynligheten når et visst tall, som 30. Normalt, behold identisk fortjeneste ved å rulle oppdatering og selge nye kontrakter. Under ekstreme markedssalgsbetingelser (1000 poengfall i DOW JONES gjennomsnitt eller) gir opp fortjeneste om noen måneder for å rulle ut et par måneder og vente på markedet for å slå seg ned. Ingen stopp-tap, ingen delta-nøytralisering via callput-kjøp. Jeg jobbet dette for SPX-futures, men denne strategien fungerer også med Nifty-alternativer også. Hoppe dette hjelperKlikk her for å åpne en handelskonto med Zerodha gjennom oss og få gratis opplæring på futures og opsjonshandelstrategier. Denne strategien er for alle de som elsker intra-day Options trading. La oss si Nifty er for tiden på 5000. Kjøp en masse 5200 Ring 50 Kjøp en masse 4800 Put 50 Regler som skal følges Kjøp når markeder er rolige. Kjøp rundt klokka 11.00 - 12.00. Dette er den eneste tiden i dag når volumet er mindre og markedene er mest rolige og avgjort. 9 AM og 3:30 PM er tider når folk skynder seg å kjøpe og spike opp opsjons premie. Bokført fortjeneste på intradagsposisjoner klokka 15:25 om posisjonene dine er i gevinster. Hvis det er i små tap, hold stillinger og bokfør fortjeneste i påfølgende dag. Kjøp både Call og Put på tilsvarende verdier. Ikke kjøp Ring mye på 90 Rs og sett mye på 60 Rs. Hold det balansert likt. Kun handel i dagens utløp. Ikke handle i løpet av de siste 2 ukene ved utløpet. Dette er når Options Premium faller raskt når markedene blir flate. Unngå å holde stillinger i helgen. Premiene kan falle når markedene åpner flatt på mandager. Den enkle logikken som brukes her er, Valg premiehandel til virkelig verdi mellom klokken 11.00 og 12.00 og handel med spiked opp verdier klokka 15:25 innen dagen. Vi kjøper til virkelig verdi og selger til spiked opp verdi. Strekkposisjonen sikrer fortjeneste selv når markeder svinger hver vei.12.08-2011 06:01 PM Noen flere regler Ikke skriv inn og hold overordnede posisjoner Åpne når budsjettet er annonsert. Det er en god ide å gjøre straddle før og etter budsjett. Ikke hold stillinger åpne når budsjettet er annonsert. Normalt klokken 11-12 på budsjettdatoen. Prøv å gå inn i stillinger når markedene er rolige og gå ut på toppene. Oppretthold intradag profittmål på 10 når Nifty handler innen strekkprisintervall. Når du avslutter, avslutter du posisjoner helt. 11-22-2012 07:48 Kjære Manikantan, Når jeg går ut, avslutter jeg både det lange og putte Hvordan kan du få OTM-anropet og sett til samme pris, for eksempel: 50. Takk Hei, dette er Durgaa Prasad Avnii, jeg liker denne strategien veldig mye og hvilken som er best å handle. In-the-money (ITM), pengepenger (ATM) eller out-of-money (OTM) - prisen her, samme slagpris er viktig eller premie har det samme, hvilken er viktig og hva er den forskjell mellom straddle amp strangle strategy. And er dette arbeidet for å skrive strategi sellcallsellput. Gå for like premier med nærkontrakter, i stedet for langt unna. Straddle og Strangle er de samme. Kan ikke jobbe for å skrive egentlig. Og skriving vil kreve høyere margin, noe som betyr lavere avkastning. Hvis du vil skrive, skriv nær utløpet og opphold langt er trygt. Husk at teknisk, ubegrenset tap er mulig skriftlig. 12-03-2013 06:19 PM Hei Manikandan herre, kan du gjerne kommentere denne strategien. Er det mulig 15 returnerer guarnteed hver måned. Investering som trengs: Rs.10 000 Egnet Handelsdag: 1. til 20. i hver måned (bedre for å unngå forrige uke) Denne strategien gir best avkastning når du forventer at Nifty eller noen aksjer kan flytte på begge måter med stor trekk. Eksempel: Nifty Spot (5700) Handel: Kjøp Nifty Call 5800 amp Nifty Put 5600. Si Nifty CE 5800 er 50Rs. amp Nifty PE 5600 50Rs. (Bare en grov figur) Kjøp 2 mange Put amp Call opsjoner, så total investering 501005010010,000Rs. Hvis Nifty bryter motstand og fortsetter å bevege seg høyere, vil Nifty CE 5800 verdi (Rs.50) øke. Hvis Nifty bryter støtten og fortsetter å bevege seg, reduseres Nifty PE 5600-verdien (Rs.50). Si om Nifty SPOT er 5500 nå, så vil din investeringsverdi være Nifty CE 5800Rs.9 amp Nifty PE 5600 Rs.120 Total verdi 9100120100Rs.12900 Sum ProfitRs.10,000-12,900 Rs.2,900. Din Returns er 29.Intraday Trading Strategy Eksempler og tips Formålet med denne siden på intraday trading er å gi deg en overflod av diagram eksempler og tips fra alle pris handling og pris indikator strategier som Ive detaljert på dette nettstedet. Hvis du ikke allerede har besøkt disse sidene på nettstedet mitt, kan du være interessert i å vite at jeg har to helt separate tradingstrategiseksjoner. Den ene kalles Day Trading Strategies som beskriver flere av prishandlingen intradag trading strategier som Ive personlig handlet i fortiden. Den andre siden kalles aksjemarkedsstrategier og - teknikker som jeg går over mange forskjellige prisindikatorhandelsmetoder fra, hvilken ny dag handelsmenn kan generere ideer av seg selv. Jeg ble bedt om å opprette denne delen av nettstedet mitt, fordi mange besøkende har sagt at de ønsket flere eksempler på strategiene fra sidene ovenfor. Vennligst forstå at disse bare er diagrameksempler for utdanningsformål, ikke mine faktiske handler. Jeg sannsynligvis legger til denne siden fra tid til annen, så hvis du er interessert kan du abonnere på RSS-feeden på venstre side av denne siden. Dette er den beste måten å holde kontakten med nye intradaghandelseksempler som jeg legger til på denne siden. Et annet alternativ er å bruke en av de mange bookmarking nettstedene for å enkelt finne denne siden og bare komme tilbake noen ganger for å se om det er noe nytt. Hva jeg også liker å gjøre her, er å dele noen forskjellige intradaghandels tips som jeg kan foreslå fra ulike diagrammer som jeg kan trekke opp, hvis jeg tror det kan hjelpe deg med ulike handelsbegreper eller grunnleggende teknisk analyse. Så, Id, forestill deg at denne siden til slutt vil melde inn i en potpourri av forskjellige ting med det formål å hjelpe nye handelsmenn med informasjon som jeg kunne ha funnet nyttig når jeg var ny til handel. Når vi snakker om grunnleggende teknisk analyse, kan vi se på dette intradagskjemaet for General Mills (GIS) nedenfor og gå over noen ting om støtte og motstand som du bør legge merke til når du ser på diagrammer. Jeg går over en rekke hendelser som skjedde på denne dagen, som kunne ha ledet en intradaghandler til en lavrisiko-korthandelsmulighet. 1) Markedet som helhet gapped ned den dagen og GIS gapped ned med den. Men legg merke til den første 10 minutters baren, prisen fyller gapet. Nå, selv om dette tydeligvis er et tegn på styrke, ser du hva som skjedde på de følgende stolpene. Prisen brøt en innvendig bar til ulempen, og fortsatte sin lysbilde. Det er GISs første tegn på svakhet. 2) GIS gjenoppretter og igjen viser tegn på styrke ved å fylle gapet for en 2dre gang og denne gangen bryter over høyden av den første baren av dagen. 3) Pris tydelig avviser dette motstandsnivået (blå). Prisen kom nær, men testet ikke engang det faktiske nivået før du opprettet et langt rødt lys og lukker under de tidligere dagene lavt. Det er et stort, andre og tredje tegn på svakhet for GIS. Legg merke til hvordan linjen så vel som de neste to stolpene, lande rett på støtte fra to dager før. 4) En 20 ema er et veldig vanlig glidende gjennomsnitt som brukes av mange dagspersoner for støtte og motstand, og derfor ønsket jeg å ta med det her. Hvis prisen skulle bryte ned gjennom støtte, ville det også være handel under dette gjennomsnittet, som ville bli sett på som bearish av mange intraday-forhandlere. Det siste tegn på svakhet for GIS kommer som det bryter støtten, og tilbyr daghandlere en lavrisiko kort oppføring med tilsvarende høy potensiell belønning, siden lavet som allerede ble gjort i løpet av morgendagens handelsdag økte langt ned på 35,95. Pris gjorde det ikke helt helt ned, men fortsatt kunne gitt en fin flere av en rimelig stopp. Ok, så det er en måte å se på General Mills på den dagen. Hva om du savnet den siste handelen, men hadde det samme diagrammet? Kunne du ha brukt Pullback Trading-strategien for å få en anstendig kort handel? Vel, zoom inn litt på det samme 10-minutters diagrammet til GIS. Prisnedgangen som vi dekket over forårsaket de bevegelige gjennomsnittene å krysse og skape en ny pris lav. Pris trukket tilbake mellom de to bevegelige gjennomsnittene, og skaper en oppsett under denne bestemte intradaghandelsstrategien. Og utløseren for denne korte handelen er en pause i et tidligere stearinlys som forekommer. Prisen flyttet lavere med en anstendig trekk ned til 36,10. Intradag Trading Tactics - Denne artikkelen vil vise to måter å kombinere en prisindikator som MACD med naken pris handling for å skape noen unike trading strategier. Flere Intradag Eksempel Diagrammer, Strategier TipsMy Enkel Strategi for Trading Alternativer Intradag Jeg kommer sjelden over en handelsmann som ikke har handlet alternativer. Alternativstrategier kommer i mange former og former, men de er alle ment å gjøre en ting: tjene penger. I8217ve vært trading siden 1980 og var på en gang en av de største opsjonshandlerne i meglerbransjen til krasjet i 1987, noe som førte til en ny oppfatning at det å være en ødeleggende posisjon over natten kunne være ødeleggende, og det var. Selv om jeg fortsatt handler med alternativer, har jeg et helt annet perspektiv på hvordan og når jeg skal handle dem. For det første er jeg en SampP futures handelsmann. Jeg har handlet og fulgt SampP-futurene siden de begynte å handle i 1982. Så jeg har lært å handle alternativer basert på det jeg vet best, SampP 500 futures. Lær hvordan du handler alternativer med ConnorsRSI med Connors Research nyeste opsjonsstrategi guidebok. På salg her. SampP 500-fremtiden for 19808217-tallene var mye annerledes enn fremtidene vi kjenner i dag. På grunn av bommen i teknologi de siste 15 årene, er det meste av handelen som gjøres i dag, alle elektroniske i motsetning til å plukke opp telefonen og ringe en megler eller gropen. Og dagens økonomi er nå global i stedet for å være landsspesifikke. Disse faktorene har ført handelsbransjen til å se på markedene i et bredere perspektiv der våre markeder vil reagere med det som skjer i Europa eller Asia. Ikke bare dette, men markedene blir et 24-timers marked i stedet for bare standarden 8:30 am 8211 15:00 CT (9:30 am 8211 16:00 EST) her i USA Siden markedene er basert på 24 timers basis, kan vi nå se hvordan verden verdsetter våre markeder og få en bedre forståelse av hvordan våre markeder vil utføre basert på hvordan verden har handlet. Jeg starter min handelsdag tidlig (klokken 05:00 CT6: 00 ET ET) for å begynne å få retningen på markedene som går gjennom Europa og kommer inn i USA. E-mini SampP Futures (E Electronic) er valget av SampP futures-forhandlere i dag, og min, fordi det alltid er elektronisk og handler nesten 24 timer i døgnet. Retningen E-mini (termen som brukes for E-mini SampP futures) handler gir signaler til hvordan amerikanske markeder vil åpne. Selv om aksjeopsjoner ikke kan handles før klokken 8.30 CT (9:30 AM ET), kan jeg begynne å sette opp min handelsstrategi basert på hva E-mini har gjort hele natten. De fleste aksjer (rundt 70) vil bevege seg i samme retning som E-mini. Å vite dette, når USA åpner klokken 8.30 kl. 09:30 ET, vet jeg om flertallet av aksjer vil åpne ned eller opp basert på hva E-mini har gjort hele natten. Når USA-markedet åpner, kommer USA til 8220vote8221 i retning av verdensmarkedet. På grunn av dette, liker jeg å gi markedet en time før du inngår en opsjonshandel. Dette gir USA-markedet tid til å fordøye flyttingen av verdensmarkedet og eventuelle økonomiske nyheter som er blitt annonsert. Ser du et diagram 1, kan du se retningen på verdensmarkedet og hvordan det påvirker amerikanske markeder. For å handle alternativer, bruker jeg en grunnleggende strategi. Hvis markedet går opp, kjøper jeg samtaler eller selger putter. Hvis markedet går ned, selger jeg samtaler eller kjøper setter. Jeg foretrekker å være selger av alternativer i stedet for en kjøper, men det er noen aksjer som flytter godt nok på en dag som kjøper alternativet, betaler seg bedre enn å selge alternativet og venter på at det forverres. Apple er et godt eksempel på dette. Apple er en av bestandene som sporer veldig bra med E-mini (derfor bruker jeg det som et eksempel i denne artikkelen). Figur 2 viser et daglig kart over Apple (AAPL) og E-mini (ESM9). Selv om aksjer har individuelle nyheter og kan flytte mer til tider (eller mindre), vil de generelt trene med E-mini. Som nevnt, liker jeg å gi markedet den første timen med handel for å få 8220noise8221 ut av markedet. Jeg ser da hvor E-mini er trading basert på sin åpne (opp eller ned) og den overordnede retningen på markedet for dagen, og se om Apple handler i samme retning basert på sin åpne. Hvis det er tilfelle, vil jeg kjøpe en pengepung, eller først slå ut for pengene, ring hvis du går høyere, eller sett hvis du går lavere. Jeg gir da markedet 30 minutter for å se om retningen jeg handlet er riktig. Hvis ja, legger jeg et stopp ved halvparten av verdien jeg betalte for alternativet, det vil si 8211 Hvis jeg kjøpte alternativet for 5,00, plasserer jeg et stopp ved 2,50. Hvis markedet har slått seg og jeg ikke blir betalt, vil jeg komme ut av stillingen og se etter en annen mulighet senere. Hvis handelen går i min retning, så vil jeg revurdere den klokken 13:00 CT (14:00 ET). Hvis markedet reverserer, så kommer jeg ut. Hvis markedet fortsetter i min retning, forblir jeg med handelen og flytter stoppet mitt til den andre siden av det åpne med ca 10 cent, og ser deretter om å revurdere handelen klokka 2:30 CT (3:30 PM ET) før markedet lukkes. Figur 3 viser Apple og E-mini 26. mai 2009. E-mini startet høyere og fortsatte trenden går inn i 9:30 CT (10.30 ET). Apple fulgte trenden og handlet rundt 128-129 klokken 09:30 CT (10.30 ET). Den nærmeste streiken vil få deg til å kjøpe 130-samtalen på Apple. Figur 4 er Apple June 130 call (APV FF) som du kunne ha skrevet inn rundt 4.20-4.30. Klokken 10:00 var CT (11:00 AM ET) det handles på 4,35. På dette tidspunktet ville et beskyttende stopp settes inn på 2,10 og forlatt for revurdering klokken 13:00 CT (14:00 ET). Klokken 13:00 klarte samtalen på 5,65 og stoppet ble justert til 2,40 (10 cent under åpningen på 2,50) og igjen for å se hvor det var klokken 02:30 CT (3.30 pm ET). Markedet hadde trukket seg litt tilbake, og samtalen var på 5,10, som var 55 cent under, hvor det var klokken 13:00 CT, slik at handelen ville ha blitt avsluttet den gangen med en 80 prosent fortjeneste. Dette er bare ett eksempel på en aksje som kan handles over hele dagen. Hvis jeg kan komme inn i en handel klokken 09:30 CT (10.30 ET), vil jeg se for å komme inn etter klokken 01:00, klokken 22:00 og følge den samme prosedyren som går inn i nærheten. Bruk retningen av futures for å få trenden skifter oddsene i din favør av å bli betalt. Det er mange aksjer der ute, bare kontroller at de trender med E-mini før du bruker dem på denne måten. God handel Tom Busby er grunnlegger av DTI og en pioner i handelsbransjen som en verdens anerkjent lærer. Han tar et komplekst emne, de globale markedene, og legger det inn i et lettforståelig språk for alle nivåer av handelsmenn og investorer. Med gjestespørsmål på Bloomberg og CNBC er Mr. Busby også forfatter av to bestselgende bøker, Winning the Day Trading Game og The Markets Never Sleep. Han er medlem av Chicago Mercantile Exchange Group og har vært en profesjonell verdipapirhandler og megler siden 1977.

No comments:

Post a Comment