Monday 20 November 2017

Alternativer Trading Plattform Mac


Trøtt av å høre Det vil ikke kjøre på en Mac. Vår handelsprogramvare har vunnet priser i den årlige Stocks and Commodities-leserundersøkelsen i begge Trading Systems Stock AND Trading Systems Futures-kategoriene som gjør det til det høyeste rangerte Macintosh-programmet i syv rette år. Vurdert og rost av ledende finansielle publikasjoner, inkludert Barrons, Futures Magazine, og Stocks amp Commodities Magazine, forblir Trendsetter-kundene misunnelsen av vennene sine som valgte feil datamaskin. Ikke bare kartlegge programvare eller handelsprogramvare, programvare som hjelper deg med å avgjøre når du skal kjøpe og selge, og den er laget for Macen din. Uansett om du vil handle med aksjer, futures, ETF eller FOREX, la oss vise deg hvor enkelt og pålitelig kartlegging , trading og markedsanalyse er ved hjelp av Mac OS X og vår programvare. Oppdag forskjellen. velg fra den mest omfattende markedsanalyseprogrammet tilgjengelig Alle utelukkende designet for Macintosh. Kjøp med tillit med å vite at vi returnerer våre produkter med en 30-dagers tilfredshetsgaranti. Aksje, futures, ETF eller FOREX. la oss vise deg hvordan du TURBOCHARGE din handel ved hjelp av din Mac. Hotline Den beste kartleggingen og analysen Plus Personal Hotline har alltid vært et must for enhver seriøs traderinvestor. Nå har weve opprettet en spesiell versjon som fusjonerer streaming, sanntidskapasiteten til Pro Analyst med de unike systemmodelleringsfunksjonene i Personal Hotline. Vi presenterer det ultimate tradingverktøyet. HotlineX et utrolig utvalg av kartleggings - og analyseverktøy, tilgang til streamingdata samt kraftige tillegg som er utformet for å gi seriøse forhandlere kanten. Du trenger ikke å være en dagmann for å sette pris på streaming sanntidsdiagrammer, avansert teknisk analyse, varsler, markedspulsrapporter, nyheter og mer alt i sanntid. Spor ditt valg av symboler, aksjer, futures, ETF og utenlandsk valuta, handel med handel, minutt for minutt. Quote Display, Trade Tracking, Flere diagrammer og personlig Ticker Tape. Over 50 tekniske indikatorer kan brukes på linjer, stolper, lysestaker og Haiken-Ashi-diagrammer. Alle diagrammer oppdateres i sanntid, med hver rapportert handel, uavhengig av tidsramme. Den sofistikerte enkelheten du trenger enkel å bruke, rask, pålitelig og presis, alt du forventer av en pakke utviklet eksklusivt for Macintosh. Diagrammer, analyser og sitater oppdateres med hvert tilbud, uavhengig av tidsramme, slik at du kan reagere ettersom markedsforholdene endres. Nyt full tilgang til vår tekniske verktøykasse, inkludert datamaskingenererte trendlinjer, Gann, Fibonacci og andre sofistikerte tegneverktøy. HotlineX gjør sanntid virkelig rimelig. Uansett handelsmål som du ønsker å nå, legger HotlineX dem i god takk En kort video på vårt unike punkt og klikk-grensesnitt Gjelder alle våre produkter Trendsetter Software - Trading Software for Mac siden 1987 Kontakt oss: 800-825-1852 US 714-997-9295 Utenfor USA 3419 E. Chapman Ave Suite 302 Orange, CA 92869 Alle våre nåværende programvareprodukter krever en Intel-basert Macintosh som kjører alle versjoner av OS X, inkludert MacOS Sierra (10.12), den nyeste fra Apple. Alt innhold kopiere 2017 Trendsetter Software, Inc. Macintosh og Power Macintosh er registrerte varemerker for Apple Computer, Inc Personlig Analyst, Personlig Hotline, Proanalytiker, HotlineX, MacTrack, MacChart og DayTrader er varemerker for Trendsetter Software, Inc. Jeg tror ikke det er enhver handelsplattform spesielt utviklet for Mac OS. Noen meglere MT4 pakket inn for å kjøre på en Mac, og selv om det er ganske bra, er det fortsatt ikke så bra som MT4 på en Windows-maskin. Derfor foreslår I039d at du går med en av netthandelsløsningene, avhengig av hva du leter etter, har jeg skissert 2 levedyktige alternativer: Best For Starters - UTIP Trading Platform Dette er faktisk en plattform som ikke er kjent av de fleste handelsfolk som så langt. Det som er bra med det er at det har flott kartlegging og noen av de tekniske indikatorene og noen grafiske objekter. Selv om det tillater litt teknisk analyse, kjører den også fullt ut i nettleseren din. Jeg føler at det er en god plattform for forretter som du ikke trenger å laste ned og installere en app, men du kan fremdeles ha noen indikatorer uten følelse tegnet i 100 av alternativene. Du kan besøke nettstedet til utvikleren her: UTIP Trading Platform More Advanced - cTrader Denne plattformen kommer også som et frittstående skrivebordsprogram, men er også tilgjengelig som en webapp. Det er ganske fort, tilbyr mange nyttige funksjoner, og etter min mening er det bedre enn MT4 på hver eneste måte. Det tilbyr også ganske mange funksjoner og automatisert handel. Men hvis du er nybegynner, foreslår I039d at du begynner med UTIP. 9,6k Vis middot Vis Oppvoter middot Ikke for reproduksjon Ive har gjort mye forskning på dette og gjort noen viktige funn som kan hjelpe deg. Theres en viktig forskjell mellom Forex trading plattformer og Forex trading programvare for Mac. Å handle Forex må du registrere deg med en megler og de fleste meglere tilbyr sin egen handelsplattform. Imidlertid er de fleste av dem enten nettbaserte, selv om noen tilbyr en PC-stasjonær klient og et svært lite nummer tilbyr en Mac-klient. Handelsprogramvare derimot lar deg analysere handler før du lager dem med megleren. Noen av disse kan synkroniseres med meglerplattformer, men igjen er det svært få for Mac. Mange mennesker her anbefaler MetaTrader (MT4), men unnlater å påpeke at det ikke er noen versjon for Mac. Det er en måte å kjøre den på Mac, men det er ikke veldig lett å installere og tilbyr ikke alle funksjonene i Windows-versjonen. Det er imidlertid noen veldig gode Forex trading plattformer for Mac hvis du ser hardt nok ut og det er en veldig god oversikt over dem nedenfor med noen råd om hva du skal se etter. Håper det hjelper: 302 Visninger middot Ikke for reproduksjon Vanligvis er ekte multi-aktivitetsplattformer ganske sjeldne siden de er svært kostbare å bygge, og ingen som jeg vet har virkelig gjort en innbygger for Mac ennå. Så hvis det er et must-ha for deg å ha alle eiendelene som er oppført i spørsmålet overskriften, er I039d enig i at thinkorswim er sannsynligvis din beste innsats. Ellers ville jeg se etter en nettbasert plattform. Hvis du er fornøyd med å kunne handle Forex, Metals, Commodities and Indices, åpnes feltet litt: a) Det er mange nettbaserte handelsplattformer som åpenbart vil fungere på Mac (vanligvis tilhører megleren, det vil si Interactive Meglere), men kan ikke være veldig quotMac-likequot (imo) i deres grensesnitt, brukeropplevelse etc. b) Vi bygget Tradable for å støtte Mac fra dag 1 (ansvarsfraskrivelse: I039m en medstifter av selskapet, så alt fra herfra er åpenbart forutinntatt), men var også sterkt inspirert av OSX i vår overordnede utforming av plattformen - det vil si at vi har vår egen versjon av en innebygd handelsplatformapp markedsplass hvor du enkelt kan kjøpe finansielle handelsverktøy som ligner OSX039s App Store . Det fungerer også på Windows, men rundt halvparten av brukerne bruker Mac, noe som er mye mer enn bransjestandarder (som også generelt påvirkes av at de fleste forhandlere (fremdeles) bruker Windows og PCer), mitt råd er å prøve denne: Forex EXPERT ADVISOR EA best Proprietary Algorithms 10.5k Vis middot Vis Upvotes middot Ikke for Reproduksjon Dan Harrison. Forex trader amp forex blogger Jeg finner for Mac OS, web-baserte plattformer fungerer bedre. Jeg vurderer MahiFX Online Forex Trading Platform for øyeblikket. Veldig Apple-esq i design og de synes å ha noen ganske smarte mennesker ombord, dvs. David Cooney (Ex Barcap) Barx-arkitekter avslører MahiFX-forhandlingsplattform Jeg har brukt andre slike Oanda-webapplikasjoner, men finner brukervennligheten og intuitiviteten til Mahi-plattformen mye bedre. 10.7k Visninger middot Ikke for Reproduksjon Jeg bruker OSX, og jeg har ikke funnet en helt tilfredsstillende løsning. For øyeblikket er mine produksjonsmaskiner Windows virtuelle servere og jeg fjerner skrivebordet i dem. Jeg har også prøvd å bruke paralleller virtuell maskin som kjører Windows apps. Det er ok jeg antar, men ikke ideell etter min mening. Det er noen OSX-spesifikke apps, thinkorswim er en, men for meg er de strengt amatør-timeplattformer. Den faktiske utførelsesplattformen til interaktive meglere kjører på Java, og er derfor plattform uavhengig og går bra på OSX. Personlig foretrekker jeg å bruke et tredjeparts kartleggingsprogram (jeg bruker både ninjatrader og esignal). For hva det er verdt, kjører Esignal bedre på en virtuell maskin under paralleller enn ninjatrader. Det er nokså bra nok. 4.5k Vis middot Ikke for Reproduction middot Svar forespurt av Max Bruckner Jeg bruker OSX. Ingen plattform bygget for den er god nok. Jeg kjører Windows 7 på en virtuell maskin, og på det kjører jeg MT4. Også cTrader. Disse to har mange indikatorer du kan laste opp på begge plattformene. Men jeg foreslår at du bruker tradingview, da det er et fint verktøy for å tegne nivåer, mønstre, etc. Jeg gjør faktisk alle mine handelsoppsett på tradingview og bare utfører dem på nettbasert cTrader. Du kan bruke de gratis funksjonene på tradingview eller abonnere på å få mer juice ut av det. De fleste FX-meglere tilbyr MT4 og cTrader, gran demo-kontoer, som du bør gjøre først. Og de fungerer best på Windows. Macen din kan håndtere det helt fint, jeg holder seg borte fra OSX-apper, siden jeg ikke har funnet en som er helt pålitelig. 6k Vis middot Vis Upvotes middot Ikke for Reproduction middot Svar forespurt av Max Bruckner cTrader langt. Ikke ta mitt ord for det, prøv selv. Og for nybegynnere har de youtube videoer som forklarer alt A til Z, i039m ikke en ny handelsmann, men fant noen triks som hjalp meg ut. 7.5k Vis middot View Oppvoter midtpunkt Ikke for Reproduksjon Hvordan velger jeg en Forex trading plattform Hva er den beste Jabber-klienten for Mac OS X What039s den beste IRC-klienten for Mac OS X Hva er den beste plattformen for programmering Mac OS eller Windows Hvilken Forex par og tidsramme er best å handle Hvilke er de beste Forex trading plattformen Hva er de beste Forex trading verktøy Hva er den beste appen å lære om Forex trading Hva er den beste handelsstrategien på Forex Hva er de beste ikke-svindel meglere av forex i desember 2016 Er det noen gode handelsplattformer som støtter Mac OS X muligens med en gratis prøveversjon? Jeg bruker ganske mye tidshandel 8230 Jeg kjøper og holder noen aksjer, men jeg bruker mer tidshandlingsalternativer (naken, dekket, sprer). I lang tid brukte jeg Schwab til min primære handelskonto, men byttet om et år siden, fordi jeg oppdaget ETrade (NYSE: ET), tilbyr hva jeg ville kalle en handelsplattform (programvare) til OS X. Power ETrade Pro går veldig bra på en raskere Mac (Intel og PowerPC). Hvis du har en eldre Mac, er it8217s ikke verdt å bruke den 8230 Det var tålelig på min G4 PowerMac (duell), men uutholdelig på min PowerBook G4. Nå har jeg et nytt Mac Pro-skrivebord (standard konfigurasjon), og det fungerer veldig bra. ETrade-plattformen er Java-basert, men it8217 er ikke en applet (som kan være buggy imho), it8217s er et Java-program som lanseres ved hjelp av Java Webstart. Hvis Sun trenger et plakatbarn for hvordan og hvorfor Java Webstart kan være og er så kraftig, er dette Schwab lanserte et nytt Java-basert produkt med flere plattformer, nylig kalt Streetsmart. det går bra på OS X, men det er virkelig ikke sammenlignet med ETrade Pro. ETrade lar deg fullstendig konfigurere skjermen (er), mens på Schwab it8217s mer som å gå til en statisk side 8230 svært begrenset tilpasning. Forskjellene ville ta opp et helt nytt innlegg 8230 OptionsXpress har en plattform som kjører på OS X kalt Xtend, men it8217s er nesten ikke så tilpassbar og nyttig som ETrade Pro. Til tross for mangelen på en god handelsplattform, har OptionsXpress noen gode alternativer for screeningsverktøy som lar deg filtrere et univers av aksjer, og deretter filtrere ned til (for eksempel) et sett med alternativer som er gode kandidater for salgssalg (dvs. out - avkastning, viss avkastning forutsatt ingen oppgave, volum, åpen interesse, underforstått vol etc8230). Veldig fint. Og OptionsXpress har noen ganske fine Java Charting og teknisk analyse verktøy som fungerer bra på OS X 8230 de lisensen denne teknologien fra Profeten. som eies av et offentlig selskap kalt INVESTools (NASDAQ: IEDU) 8230 hhhmm. Jeg har et spørsmål på etrade pro. Jeg kan ikke få det til å installere et klikkbart ikon for skrivebordet for å starte plattformen i det hele tatt. Jeg må åpne nettleseren, logge på eTrade og laste ned. jnlp-filen, deretter gå til skrivebordet og dobbeltklikk på den filen for å få eTrade pro til å starte opp. Ingen desktop app icon er noen gang opprettet. Jeg er litt mystified over dette og it8217s ikke en veldig mac som erfaring lol. Føler at jeg kjører blæser hele tiden igjen. For øyeblikket bruker Intel imac med 2 g ram og masse strøm - bare ønske jeg kunne få skrivebordsikon for å starte programmet. Hvis jeg prøver å gjenbruke jnlp-filen etter å ha avsluttet 1. økt-java-feil ut og sier at den kan starte startesessionen-må du gå og laste ned fra etrade igjen ... veldig forverrende. Enhver hjelp verdsatt mike fz4fun 8230 du må opprette en InternetShortcut-fil på skrivebordet ditt. bruker Terminal og VI eller en annen tekstredigerer, opprett en fil med en. url-utvidelse (du kan opprette den og deretter endre utvidelsen). Filen skal se slik ut inni: Jo vanskeligere del blir at ikonet for lenken er satt til E-Trade Logo. Jeg vet ikke hvor den logoen er lagret på min maskin, eller jeg vil laste den opp for deg 8230 Forutsatt at du hadde det, når. url-filen er opprettet, høyreklikk på den og velg Få info og klipp og lim inn logoen du Ønsker du i Forhåndsvisningsområdet. Bare lurer på om Power Etrade Pro8217s java-plattform jobber under 10.4.10. Jeg har prøvd å kjøre den, men appletet ville krasje snart etter at om vinduet viser seg. Eventuelle poeng Ok, svar på min egen spørring, problemet er løst. Første gang må man logge på Etrade8217s webgrensesnitt og klikke på linken. Klikk deretter på den nedlastede filen. Dette ville generere en skrivebordsgenvei og starte programmet. I fremtiden kan man klikke på den skrivebordsgenveien og deretter logge inn og deretter manuelt klikke på den nylig lastede. jnlp-filen. ciprol 8230 takk for kommentaren. Jeg er på Leopard og alt er bra. Men som du nevnte i din oppfølging, hadde jeg allerede det oppsettet. Beste. HJELP Jeg har MacBook Pro med full power intel og maxed ut everything8230. Jeg trenger også å bruke profilerne på profiler. Jeg har nettopp kjøpt Macen forrige måned (8. mars), så den kom forhåndslastet med OSX 10.5.2 Leopard. Når jeg prøver å få tilgang til Profeten som kjører på Jave, kommer et lite nedtrekksvindu opp og sier: Dine progamer krever Java, og Jave er utilgjengelig eller ikke i harddisken. Men når jeg ser i Applicationsgt utilitiesgt Java gt finner jeg tre filer som har å gjøre med Java. Da ringer jeg profeten opp, og de sier at problemet er at Apple ikke støtter Java i 10.5 på dette tidspunktet, og det er ingenting de kan gjøre før, hvis og når det er løst av Apple. Så kaller jeg Apple og de går gjennom noen interigations med meg og sier. Vel, du har JAVA i DAT COMPUTER, OG ALLE ER WELL8211 MÅ DU VÆRE ATT TALE PROFETET FOR Å FASTTE DETTE PROBLEMET. Så hvem rykker meg av her, og hva kan jeg gjøre med det. Jeg brukte fem grand på denne bærbare datamaskinen (med litt ekstra programvare) og I8217m fast. Hva er det som skjer? to ideer 8230 1) du kan prøve det med Firefox-nettleseren (firefox) og 2) du vil kanskje installere OS X Developer Tools som følger med Leopard (eller hvilken som helst versjon av OS X du har). Utviklerverktøyene kan installeres fra installasjonsdvdene dine, eller du kan gå til appledeveloper og registrere og laste dem ned derfra (tror jeg). Jeg har gjort mye forskning på dette og laget noen få konklusjoner. 1. Bunnlinjen er at det er noen anstendige aksjehandel apps utviklet spesielt for Mac, men langt mer skybaserte alternativer som hevder å være for Mac, men bare ha en stasjonær app som tar deg direkte til webversjonen. 2. Mange aksjehandel apps på Mac er bare for kartlegging - de er ikke for direkte handel fra søknaden. I mange tilfeller trenger you039ll å åpne en handelskonto andre steder, og bruk Mac-programvaren for å basere dine investeringsbeslutninger. 3. De fleste aksjehandel programvare på Mac er for å spore aksjemarkedet tand forex rends bare. Det finnes ingen multi-aktivitetsprogramvare som inkluderer tilleggsutstyr og obligasjoner også på Mac. Med hensyn til faktisk trading programvare, denne artikkelen på Best Stock Trading Software for Mac dekker stort sett alt der ute verdt å prøve. 15.8k Vis middot View Oppvoter middot Ikke for Reproduksjon Anil Panchal. Mangfold i valuta er viktig og velkommen Å være en heltidspraktiker siden nesten 5 år, vil jeg anbefale deg til Admiral Markets MetaTrader 4 for Mac, da det samme har vært nyttig for meg siden da jeg var nybegynnere. I tillegg admiraler mindre sprekker, aktiv kundestøtte og effektiv analyse gir også grunn til å bli med dem. 2,4k Visninger middot Ikke for Reproduksjon

No comments:

Post a Comment